onsdag 14. oktober 2009

Syke sinn tenker likt

En finne kommenterte klippet jeg la ut fra London, og påpekte at det jeg sier om fly uten rad 13 er nærmest identisk til noe Doug Stanhope sa i Helsinki forrige måned. Jeg kunne ikke forstå hvordan det skulle gått til, da jeg allerede har gjort den greia i et par år. Jeg lurte på om jeg hadde hatt en eller annen fyllesamtale med Doug i Bergen eller Oslo hvor vi snakket om dette, men det viser seg at vi bare har tenkt helt likt. Etter at han dro fra Norge fløy han med Blue Air til Finland, hvor det ikke var noen rad 13. Stanhope sier følgende:

Holy shit. I just did that joke almost verbatim over the last couple weeks in Europe. The row 13 with a surgeon/rabbits foot analogy.

Nice to finally hear you in English, Dag. I'm scared to watch anymore. I'm glad I didnt do it when I was following you.

Sorry about that. Consider it dumped.

Nå er det ikke akkurat kjipt å vite at man har tenkt på samme måte som sin favorittkomiker, og jeg blir nok uansett ikke å gjøre denne vitsen mer, selv om han dumper sin versjon. Hvor mange vil tross alt tro meg når jeg sier "no, I wrote that before Stanhope"? Men jeg gjorde altså det. Skål.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar