torsdag 8. oktober 2009

London

Magnus Betnèr har en hardtarbeidende manager i London som har fikset meg tre-fire show til helgen, og jeg gleder meg som faen! På lørdag gjør jeg en halvtime på The Bearcat Comedy Club, søndag får jeg muligens kjøre et kort set på Up the Creek, og mandag er jeg først på The Round Table i Soho, før jeg avslutter runden med et show på Outside the Box. Jeg er også booket inn til å gjøre 40 minutter som headliner på Soho Comedy Club 13.november, da jeg allerede hadde planlagt en tur dit for å se Louis CK. Dette blir jævlig bra, og jeg tar videokamera med meg.

Med hensyn til gårdagens blogginnlegg om en dritskøy klagemail, så var det en kollega av meg som spekulerte i om hele mailen var en practical joke. Og akkurat i det han sa det ble jeg helt overbevist om at dette selvsagt måtte være en kødd, og visst faen gikk jeg på den. Nå viser det seg at det så absolutt ikke var noen spøk, men en ekte mail, sendt fra en fyr på et revisorfirma. Det gjennomsnittlige mennesket lever i mindre enn 1000 måneder, og man sover bort 3-400 av dem, og allikevel velger altså noen å jobbe som revisor. Det er vulgært.

I kveld har jeg en jobb for SV som jeg virkelig ser frem til, og jeg gjør 40 minutter på Drammen Teater i morgen. Etter det, pints og show i London!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar