onsdag 6. januar 2010

Godt å være i gang igjen!

Årets første show er unnagjort, og det ble en jævlig kul kveld på Latter i går. Jeg hadde det gøy på scena igjen, omsider. Jeg vet ikke helt hva som skjedde mot slutten av fjoråret, men jeg tror bare jeg var lei og uinspirert, noe som så absolutt gikk ut over showene i desember. Men nå er godfølelsen tilbake, og jeg gleder meg som faen til denne sesongen. Jeg åpner opp for Are Kalvø på Fjerde Losjerad i Drammen kl.19 på fredag, før jeg igjen står på klubbscenen på senere samme kveld, samt lørdag. Når jeg tenker meg om har jeg gjort rundt nitti minutter materiale på Fjerde Losjerad i høst, så jeg må komme opp med noe nytt til fredag.

Jul og nyttår gikk ellers rolig for seg i nord, og selv om det var digg med noen avslappende uker så var det usedvanlig godt å komme tilbake til et usedvanlig jævla kaldt Oslo på mandag. Jeg har også noen ikke-stand-up relaterte prosjekter som jeg også ser fram til å jobbe med denne våren, i tillegg til at jeg blir å skrive regelmessige spalter for det utenrikspolitiske magasinet "Perspektiv".

Jeg sliter forresten litt med å få oppdatert "hvor og når" på hjemmesiden min, men det løser seg forhåpentligvis snart. Jeg er uansett som sagt på Latter i helgen, før jeg tester nytt materiale på Dattera på Hagen førstkommende onsdag.

Og en siste ting, les denne artikkelen, om kostnadene ved å holde narkotika ulovlig. Noe må skje snart.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar