lørdag 23. oktober 2010

Magnus Betnèr kommer til Oslo og Bergen!

Magnus har vært en god venn helt siden vi traff hverandre under stand-up festivalen i Oslo i 2007. Vi var begge med på landskamp mellom Norge og Sverige, og jeg husker enda hvor overrasket jeg ble da Magnus åpnet showet med å snakke om de fleste temaene som jeg hadde planlagt å ta for meg. Dette skjer ikke ofte (les: aldri), så jeg satt desperat i noen minutter og prøvde å tenke ut hva faen jeg skulle snakke om.

Siden den gang har vi turnèrt sammen flere ganger, og gjort show i Skandinavia og Storbritannia. Magnus er ikke bare en fantastisk komiker, men også et genuint godt menneske som blant annet sponset min DVD helt ut av egen lomme, ganske enkelt fordi han liker humoren min. Dessuten kan han drikke. Da vi gjorde en liten Norgesturnè i fjor kom jeg sliten og jævlig bort til Gardermoen alt for tidlig en morgen for å fly til Stavanger. Magnus var allerede i baren, og før jeg fikk sagt "hei" sto det ei pils og en jäger foran meg. Enn mann etter mitt hjerte, altså. Og nå kommer han tilbake til Norge! Han står på hovedscenen på Latter 8.november og på Ricks i Bergen den 10, og om dere liker det jeg gjør plikter dere å møte opp. Seriøst. Ingen unnskyldninger nå. Billetter kjøpes her.

1 kommentar:

  1. Dette har jeg gledet meg til lenge...her er det bare til å stille opp i Bergen den 10. november. Vidar Hodnekvam er support, så det er duket for en klassiker.

    SvarSlett