søndag 10. oktober 2010

Til dere som kontakter meg...

... og sier jeg må komme hit eller dit for å ha show. Det er opp til dere. Si fra til hvem enn som kan arrangere en stand-up aften at dere vil ha meg booket, så kommer jeg. Garantert. Det kreves sjelden mer enn noe som minner om en scene, et lydsystem, og pils. Utenom det håper jeg de som legger meg til som Facebook venn etter å ha sett meg på scenen eller på TV også klikker på fansiden min, og kanskje også sjekker ut hjemmesiden, hvor alt av kommende show ligger.

Det ser forøvrig ut til at "D-Dag" starter opp på VG TV 14.oktober. Første episode er allerede innspillt, og det blir fett.

Og en ting til: jeg har ingenting med Dag Sørås kit'et til Showman å gjøre, alle spørsmål som er relatert til det programmet egner seg best her.

Ellers setter jeg pris på all feedback jeg får. Jeg er glad i dere alle.

Takk.

Dag

5 kommentarer:

  1. Jeg er glad i deg og.

    SvarSlett
  2. Du e konge, men hadde ikkje vert feil med e show i Haugesund,Digger deg :D Norges beste komiker.

    SvarSlett
  3. God Dag! Jeg digger deg. du er beste:)

    SvarSlett