onsdag 24. mars 2010

Long time...

Lenge siden forrige oppdatering nå, men jeg er lat. "Showman" går uansett sin gang, og jeg har fått et par oppslag om min "sjokkerende" vits om Espen Lind, samt om min kommentar til Peter Peters i går. Det er ikke akkurat spennende saker, men det promoterer showet.  

I helgen var jeg forøvrig i Bergen, og det var som vanlig en promillerelatert og skøy opplevelse. Jeg steppet inn på Ricks i siste liten på fredag, og selv om jeg ankom kun ti minutter før jeg skulle på, så ble det en kul kveld. Som alltid. Og nachspiel hos Grim var evig fornøyelig, da det dukket opp gjester som sosialantropologer kunne basert karrierer på. Var det virkelig en fyr som hadde spillt mot Sean Penn i "The Weight of Water" der, eller har jeg bisarre drømmer? Og var jeg den første som tok kveld, klokken fem om morgenen? Faen vet.



Lørdag var jeg med på "Komidol" på NHH, og det var også en höydare, selv om jeg var preget av å ha festet med Hollywoodskuespillere og lokale komikerlegender natten før.

Under innspilingen av "Showman" i går ble forresten Håvard ganske så lettere beruset under en øltesting med Eyvind Hellstrøm, så det kan være verdt å få med seg. Selv synes jeg alt som bryter opp den daglige monotonien er interessant, og det ga så absolutt en edge i studio. Eller kanskje jeg bare syntes det var hyggelig at noen andres alkoholforbruk enn mitt eget ble satt i søkelyset. Som jeg sier på torsdag så jeg drikker jeg nesten kun på jobb.

Her er forøvrig noe klipp fra forrige ukes program:


1 kommentar:

  1. Alltid fint å ha deg over og nachspillet ble unødvendig hardt. Liker at du brenner gamle vitser på tven. Mye bra du har tenkt ut opp igjennom...og nå får de nytt liv på Tv2 Zebra. Til slutt, litt fjasekryptonitt: Det er faktisk midtpunktet på bildet som har spilt i film med Sean Penn. En film som ble regissert av Oscar-vinner Kathryn Bigelow.

    SvarSlett