torsdag 25. februar 2010

Bæægen

Det er alltid så jævlig kult å komme til Bergen, jeg får en god vibe på folkene her, og showene er alltid gøy. Gårdagen ble ok, selv om jeg mot slutten ble preget av en lang dag med liberale litermengder pils. I går hadde vi også pilotinnspilling av "Showman", som gikk helt smertefritt. Rollen min føles naturlig, og det skal bli spennende å spille inn 36 episoder med denne gjengen. Premiere på TV2 Zebra tirsdag kl.22.25, og så går faenskapet tir, ons og torsdag ut mai. Det å få trynet sitt på tv hjelper forhåpentligvis til at man kan begynne å dra litt mer av et publikum som vet hva de kommer til.

Men i mellomtiden er det altså Bergen som gjelder, og jeg er allerede småbrisen. Jeg har tatt noen pils og filosofert over livet med Christoffer et par timer, og vi skal snart spise middag hos Grim. Og drikke sprit. Herlig whiskey. Kl.20 skal jeg for første gang stå på "Humorlaboratoriet", som er en slags utgave av "Prøverøret". Jeg aner ikke hva jeg skal snakke om, men det blir nok litt om Joseph Stack, gratis bordell i Bergen, og undertrykking av barns seksualitet i skolen. Jeg aner ikke hva jeg skal si, men noe blir det. Punchlines ligger godt gjemt i en flaske Jameson. I morgen står jeg på Rikcs igjen, og du er en jævla FRP'er om du ikke møter opp. Sjekk forresten også ut High on Fire sin nye skive, faen så den trøkker. Gan bei!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar