onsdag 27. april 2011

En misantropisk aften og "Hat med punchlines"

5.mai står jeg på Betong sammen med et drømmelag av komikere, nemlig Magnus Betnèr og Nick Sun. Ikke bare er de herlige mennesker, de er også blant de relativt få komikerne som faktisk får meg til å le. Jeg har jobbet mye med Magnus tidligere, så det er faen på tide at vi gjør noe sammen igjen. Alt utenom leveren min har savnet min svenske venn. Nick traff jeg for første gang på Fringe festivalen i fjor, og da en felles bekjent visste seg å være Doug Stanhope fant vi fort tonen. Nick har en unik stil på scenen, og anbefales på det varmeste til alle med en tiltrekning til den mørkere siden av livet. Mannen har jo også hatt tidenes tittel på et show: "Fisting the soul". Ikke gå glipp av denne kvelden, som blir kjemisk fri for spørsmål om hva publikum jobber med, bursdagssanger og kunstige pauser for å få applaus. Billetter her.

Jeg kjører forøvrig også soloshow under årets stand-up festival. "Hat med punchlines" går av stabelen på Josefine 27.mai kl.20.30, og jeg håper på å se noen av dere der. Materialet er helt nytt fra stand-up spesialen i 2010, og billetter kan kjøpes her.

2 kommentarer:

  1. Lakmustesten var når ingen responderte på frihet og DLD-direktivet. Hahahaha :-) Der gikk det for fort i svingene for de fleste :-)

    Veldig bra at du legger ut hele showet! Jeg synes det var kanon! Fikk ikke vært på Rica i Tromsø pga mine biologiske valg, så dette var en fantastisk formiddag! Gisle ;-)

    SvarSlett
  2. Fantastisk show, synd at helt råttent ditsja deg, men jeg gleder meg til å se deg på folkets hus 12 mai.

    SvarSlett