fredag 30. april 2010

Ukas Showman-klipp

Her er de to klippene fra ukas sendinger som jeg synes ble bra. Jeg har nok aldri kost meg så mye under opptak som da jeg snakket om FRP med country-Liv. Det virket etterpå som om hun ikke likte å bli satt i bås som FRP'er, men om hun ikke støtter partiet er det jo enda mer motbydelig at hun lager en låt til ære for dem, og underholder på deres valgmøte. Nazistene har i det minste en ideologi, og om du bare later som om du støtter dem av økonomiske årsaker er det om mulig enda jævla verre.

5 kommentarer:

  1. Du treng hjelp. Snarast.

    SvarSlett
  2. haha, du er faen meg best!

    SvarSlett
  3. hahaha, elsker deg!

    SvarSlett
  4. Åh, du har så rett når du det gjelder FRP. Fantastisk!

    SvarSlett
  5. Herregud Sørås, du er KONGEN! Ateist, FRP-hater, suveren stand-up komedie. Det blir bare ikke bedre.

    SvarSlett