tirsdag 6. mars 2012

Komipolitiet

I siste utgave av "Natt og Dag" diskuterer jeg humor med blant andre Odda fra "Nydalen" og Bård Tufte Johansen. En av tingene vi snakker om er stjeling av materiale, et fenomen som virkelig som virkelig provoserer meg. Jeg fikk derimot i dag en kommentar på en Youtube-video som illustrerer hvor korttenkt og overivrig det selverklærte komipolitiet enkelte ganger kan være. Richdief påstår at jeg "har stjålet the secret vitsen til dave chappell". Begge vitsene kan dere se her og bedømme selv, men det viktigste her er jo at min vits ble innspillt i oktober 2008, mens Chappelles er fra slutten av 2009. Som jeg har sagt før, om jeg var en tyv med kapasitet til tidsreising, så hadde jeg gjort noe mer interessant med livet mitt enn stand-up komikk.

2 kommentarer:

  1. Ikke snakk om ting som kjente komikere har tenkt å snakke om din TYV!!!

    SvarSlett
  2. ja det e sjikkelig dårlig gjort av deg! syns at du burde tenke deg litt mer om ka andre komikera ska si senere før du sir det... stå på DAG!

    SvarSlett