tirsdag 10. mai 2011

Quite a bit of Showman klipp













11 kommentarer:

  1. Heil Dag Sørås!

    SvarSlett
  2. Awesome! Dritartig. Spesielt når Håvard ler i bakgrunnen! :D

    SvarSlett
  3. awesome Dag! digger alt du gjør :D

    SvarSlett
  4. Man må være rimelig ideologisk sprengt i hodet om dette skall være morsomt, selv en intelligent sosialist(om de finnes) har problemer med ditt infantile skvalder.

    SvarSlett
  5. Man må være rimelig ideologisk sprengt i hodet om dette skal være morsomt, selv en intelligent sosialist(om de finnes) har problemer med ditt infantile skvalder.

    SvarSlett
  6. Det var ynkelig av deg å sensurere et innlegg som var mye mer balansert og nedtonet enn det du bedriver. Eg har avslørt deg for lenge siden, du er rett å slett ynkelig med manglende allmennkunnskaper og politisk står du på ungdomskolestadiet. Forsøk å drikk mindre øl så kanskje du utvikler ditt hode. Du kommer til å angre på mye av det du lirer av deg når du blir eldre, men du skjønner det ikke selv enda, for du er sent utviklet. Lykke til videre. Finn deg noe annet å gjøre, og slutt og underholde fanatiske mennesker.

    SvarSlett
  7. Jeg sensurerer ingenting, Anonym. Det er forsåvidt interessant å høre at du har sett gjennom meg, men det er vanskelig å ta seriøst når jeg ikke engang vet hvem du skal utgi deg for å være.

    SvarSlett
  8. Hei Dag. Stå på! Anonym her har nok enda ikke rukket å trekke skallen sin ut av ræva til mamma. Virker ikke slik på skrivemåten. Snakker vi ungdomsskolestadie eller?
    Nei, peis på Dag! Gi gass! Du ser jo at Anonym skriver at du kommer til å angre når du blir eldre.. Sørg for at det er verdt det da! Det er nok av fanatikere her ute som trenger _god_ underholdning. Anonym påstår også at du har lav forståelse for politikk.. -Vel, jeg vil tørre å påstå at du er ganske greit lærd, iallefall i forhold til den lille slimålen av en mentalt tilbakestående frp'er, som åpenbart liker å tro at Siv Jensen og resten av Fremskrittspartiet gives a SHIT om hva han sier i deres forsvar. Nå er jeg helt klar over at godeste Gjertrud her (Anonym er så teit) ikke enda har sagt noe om hvilket parti hun er hjernevasket av, men det kommer ganske greit klart av teksten egentlig.
    Nei, gå på scenen igjen å drit deg ut, Dag! Det er det du kan, og dæven du kan gjøre det med stil! Stå på!

    Mvh; Fellow Narviking

    SvarSlett
  9. Og Anonym, når du skal kritisere meg så må du i det minste ikke feilstave "ungdomsskolestadiet". Og om du har rett angående min politiske modenhet så har NTNU mye å svare for.

    SvarSlett